STORT grattis till Sara B!

Ja, som rubriken lyder! STORT grattis till dig, Sara B! Hela 13 år nu ju ;) Hur känns det? ^^

Men imorgon ska jag typ upp kl. 6 och göra mig klar (bloggar då antagligen) och sen när mamma kommer hem typ kl. 8 så ska hon och jag gå ut med Elvira (hund) och sen ska mamma typ sova en timme, och sen måste jag gå Uggleborundan med henne... den tar typ en timme att gå, suck!!

Men nu ska jag typ läsa lite och sen sova, eller något sånt.

Sov gott och dröm sött! ♥
~ Ällie.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KexchokladenElin

Hejsan! Jag är en trettonårig weird, fotogalen och svensk Directioner. Jag driver alltså denna bloggen. Här kan du läsa om min vardag, bl.a bilder, korta inlägg, långa inlägg och m.m! Vill du kommentera? Kommentera vad du vill! Vill du läsa? Ha en bra lässtund! Vill du följa min blogg? Naw, det uppskattas, så följ min blogg varje dag för nya inlägg! Hej då, tills vidare!

RSS 2.0