Storm

Känner att jag kommer att kunna uppdatera min blogg mycket oftare nu, än tidigare!

I alla fall, det är typ storm ute nu.. eller okey, inte direkt storm då, men, det regnar så det verkligen smattrar mot fönsterrutorna och man hör typ då och då hur vinden susar kraftigt förbi.

Tre frågor: Är 'Hungergames' bra? Vad handlar boken om exakt? Är det värt att låna på biblioteket?

Funderade lite nu på att jag kanske skulle kunna låna boken nu under sommarlovet, och läsa gärnet!! Borde jag göra det?

God natt nu, i alla fall!
~ Ällie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KexchokladenElin

Hejsan! Jag är en trettonårig weird, fotogalen och svensk Directioner. Jag driver alltså denna bloggen. Här kan du läsa om min vardag, bl.a bilder, korta inlägg, långa inlägg och m.m! Vill du kommentera? Kommentera vad du vill! Vill du läsa? Ha en bra lässtund! Vill du följa min blogg? Naw, det uppskattas, så följ min blogg varje dag för nya inlägg! Hej då, tills vidare!

RSS 2.0