1D och RIDNING ♥

OMG, visste ni att One Direction kommer hit, till Svergie den 10e eller 12e maj?! OMG, säger jag bara! Jag tror jag ändå har en liten chans att träffa dom, för tror jag får, men enligt mamma igår när jag sa att dom har privat plan, så påstod hon att det nog kommer en limousin och hämtar dom direkt från planet.. BUHU, vad dåligt!

Och gissa vad!! *väntar* ... äsch, ni får väl reda på det ändå, då! Jo, jag och Lina ska nog börja på ridskola tillsammans, antagligen efter sommarlovet, när vi börjar sjuan alltså :D Äntligen får jag lära mig rida!!! ♥

Och igår så satte jag även upp en affisch på Liam på min vägg, bredvid Louis ♥ Bild kommer någon annan gång, eftersom jag inte sitter vid den bärbara som har kamera, utan jag sitter vid min dator just nu, och den har ingen kamera.

Ha en bra dag!! Och förlåt för att jag aldrig bloggade igår.. :/
Men nu ska jag nog strax lägga mig och läsa lite ♥

Lust att kika in på Linas blogg? flinganlinnie.blogg.se

~ Ällie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KexchokladenElin

Hejsan! Jag är en trettonårig weird, fotogalen och svensk Directioner. Jag driver alltså denna bloggen. Här kan du läsa om min vardag, bl.a bilder, korta inlägg, långa inlägg och m.m! Vill du kommentera? Kommentera vad du vill! Vill du läsa? Ha en bra lässtund! Vill du följa min blogg? Naw, det uppskattas, så följ min blogg varje dag för nya inlägg! Hej då, tills vidare!

RSS 2.0