HEMLIG BEUNDRARE? :$

Jag: *lyssnar på Janne (idrottsläraren) som pratar med mig, Jossan, Sara B och Liga om en grop i marken som typ var 3 m djupt*
Sara S: Eliiin... *säger med sin äckliga röst*
Jag: *VA FAN LÅT MIG VARA IFRED FÖR HELVETE ÄCKLIGA MÄNNISKA*
Jag: Ja?
Sara S: Kan du komma?
Jag: *LÅT MIG VARA TRÖGFATTAD ELLER?!*
Jag: Va? Nej.
Sara S: Det här är till dig. *visar upp två örhängen som det hänger ett "E" i*
Jag: *wtf*
Sara S: *ger till mig*
Jag: *tar emot och tittar på örhängena*
Jossan: Vad är det?
Sara S: Det är från en person i klassen. Du har en hemlig beundrare.
Jag: *får inte fram ett ljud*
Sara B: Vem är det från?
Sara S: Jag får inte säga... *går iväg med Julia LT*
Janne: Va?! Har du en hemlig beundrare, Elin?
Jag: Ingen aning...

Bild på örhängena:
Ja.

Rubriken, texten och bilden säger väl allting...
~ Ällie


Kommentarer
Du vet vem jag är ♥

Jaså du Elin, du har en hemlig beundrare du! x) ♥

2012-05-10 @ 19:47:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KexchokladenElin

Hejsan! Jag är en trettonårig weird, fotogalen och svensk Directioner. Jag driver alltså denna bloggen. Här kan du läsa om min vardag, bl.a bilder, korta inlägg, långa inlägg och m.m! Vill du kommentera? Kommentera vad du vill! Vill du läsa? Ha en bra lässtund! Vill du följa min blogg? Naw, det uppskattas, så följ min blogg varje dag för nya inlägg! Hej då, tills vidare!

RSS 2.0