LOUIS TOMLINSON ♥

Blev överlycklig när mamma slängde min Julia tidning på min säng, så sidorna typ "bläddrades" nästan, och jag hann se en bild av Louis, så jag bläddrade genast till den sidan jag såg bilden, och det var en härlig affisch på honom som jag nu har hängt på min vägg så jag kan avguda honom hihi ♥

Vad har ni gjort ikväll då? Har typ världens störigaste blåsa på tungan, gör asaont... :( och har ont i tandköttet. Sämst lördag. </3 Idag har jag bara suttit vid datorn och läst lite, har haft tråkigt helaaa da'n. :(

Bild på mig coh affischen:
Hihi

Bild på affischen upphängd på väggen:
Hihi 2

Har ritat detta på min ena arm:
äkta

Min nya profilbild på facebook:
Jag

Min nya profilbild på twitter:
Jag x2

~ Ällie


Kommentarer
Lina

Hej! Fin blogg! Kika gärna in till mig på www.qaww.blogg.se och skriv en liten komentar så gör jag dig desamma! Ha det bäst :)

2012-05-05 @ 21:45:27
URL: http://qaww.blogg.se/
Linnie

HAN OCH LIAM TITTADE PÅ MIG!! >:o

2012-05-06 @ 18:34:29
URL: http://flinganlinnie.blogg.se/
~ Ällie

Svar till Linnie: DOM BÅDA TITTADE PÅ MIG OCKSÅ!! >:)

2012-05-07 @ 15:19:58
URL: http://kexchokladenelin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KexchokladenElin

Hejsan! Jag är en trettonårig weird, fotogalen och svensk Directioner. Jag driver alltså denna bloggen. Här kan du läsa om min vardag, bl.a bilder, korta inlägg, långa inlägg och m.m! Vill du kommentera? Kommentera vad du vill! Vill du läsa? Ha en bra lässtund! Vill du följa min blogg? Naw, det uppskattas, så följ min blogg varje dag för nya inlägg! Hej då, tills vidare!

RSS 2.0