Städa

Har städat på min lilla, vita hylla ovanför min säng, nedersta lådan i min byrå där det är underkläder och pyjamasar och håller på med lådan längst upp där det är linnen, strumpbyxor/tighst, shorts, kjolar och övriga tunna byxor.

Min lista för vad jag typ ska hinna med för ikväll:
- Spela wordfeud
- Spela Drawsomething
- Spela Mall Party (Y)
- Göra om bokstäverna
- Läsa Julia
- Läsa kap. 2 ur "Klaras Vintersorg"
- Städa byrån
- Städa på hyllan (Y)
Det gör ingenting att ni inte fattar vad jag menar! ;)
Kommer att uppdatera listan under kvällen.

Ha en bra kväll!
~ Ällie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KexchokladenElin

Hejsan! Jag är en trettonårig weird, fotogalen och svensk Directioner. Jag driver alltså denna bloggen. Här kan du läsa om min vardag, bl.a bilder, korta inlägg, långa inlägg och m.m! Vill du kommentera? Kommentera vad du vill! Vill du läsa? Ha en bra lässtund! Vill du följa min blogg? Naw, det uppskattas, så följ min blogg varje dag för nya inlägg! Hej då, tills vidare!

RSS 2.0