Photografy bomb

Hoppas jag stavade rätt på 'photografy'! :/ Men har tagit en MÄNGD olika, randoma bilder sådära, idag! :D Och självklart liiite fler bilder, men som jag inte visar i detta inlägg. :)

Bild
Föreställer mina strumpbyxor mot min vänstra häl. Om man tittar noga föreställer det en blomma!

Bild
Liiite random, färgglad bild sådära :3

Bild
Mina finfina nycklar x)

Bild
Liten del av mina skor xP

Bild
Något random kort jag tog i bilen, lägg märke till mina två fingrar och mobil i bakgrunden.

Bild
Ännu en random bild i bilen och ute på gatan typ... lägg märke till mig och min mobil igen i bakgrunden!

bild
Våra servetter! :D

bild
Del av en gardin vi har uppe nu! :D

bild
Lite glas :3

bild
Ännu mera glas...

bild
OCH mera glas.

bild
Våran gamla spinnrock :P (venneh om jag stavade rätt eller inte)

bild
Och en till bild på mina strumpbyxor. ;)

Vilken är DIN favorit? Skriv i en kommentar!
Och gud vad glad jag blev för frågorna jag fick i frågestunden! Om det inte kommer mer snart, så gör jag nog ett videoinlägg. :3

Ha en skön torsdagskväll!
~ Ällie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KexchokladenElin

Hejsan! Jag är en trettonårig weird, fotogalen och svensk Directioner. Jag driver alltså denna bloggen. Här kan du läsa om min vardag, bl.a bilder, korta inlägg, långa inlägg och m.m! Vill du kommentera? Kommentera vad du vill! Vill du läsa? Ha en bra lässtund! Vill du följa min blogg? Naw, det uppskattas, så följ min blogg varje dag för nya inlägg! Hej då, tills vidare!

RSS 2.0